Agenda

Een minder drukke agenda, dat was het doel. Met een richtlijn van 3 activiteiten per dag als hulp. 

Voorlopig lukt dat aardig goed, al merk ik dat echt niets toch niet aan mij besteed is. De momenten dat ik thuis ben, vul ik dus op met vanalles en nog wat. 

Het doel is om dingen voor mezelf te doen. Als vind ik het bijzonder moeilijk om uit te maken wat dat dan is, iets voor mezelf. 

Naaien bijvoorbeeld, iets wat ik steeds vaker doe. Een hobby die door de oefening leuker wordt elke keer ik ze doe, maar die ik ook vaak voor anderen doe. 

Daarom, en om mijn naaisels nog persoonlijker te maken, ontwierp ik een labeltje dat op dit moment gelazerd wordt. Echt iets voor mezelf.

Ik koos voor een katoentje in de vorm van een wolkje met als opschrift ‘& sun’ als verwijzing naar deze blog. 

De foto’s van het proefmodel zagen er alvast goed uit.

Spannend!

Een gedachte over “Agenda

Geef een reactie

