Genieten 

Ik geniet.

Van het mooie weer.

Van de agenda die naar mijn gevoel perfect in evenwicht is.

Van spelletjes spelen met de vriendinnen.

Van samen gelukzalig zingen.

Van mijn naaiprojecten.

Van lezen in mijn hangmat.

Van mijn goedlopende structuur.

Van intellectuele honger stillen met de lessen.

Van de naderende vakantie te plannen.

Van alle fijne contacten die ik beleef.

Van de artistieke uitdaging met de naderende deadline en de spanning hierrond.

Van die ene fotoshoot, en ook van die andere.

Van het schrijven, herlezen, schrappen en opnieuw schrijven.

Van muziek. Op de achtergrond of om luidkeels mee te brullen.

Van werken in de tuin.

Ik geniet van de grote en de kleine dingen.

Omdat het kan! 🙂

Geef een reactie

