Naaikamp

Paasvakantie.DSC_0207

Dat vraagt om een beetje verlof, niet?

Het idee kwam van haar: een aantal dagen natuur, een fijn domein, naaien en vooral ons eigen zin doen. Op het tempo van ons gevoel leven. Zalig!

Naast liggen in de hangmat, elke dag BBQ’en en een sporadisch gezelschapsspelletje, werd dat ons zin doen zowat de hele tijd naaien in mijn geval. We doopten onze midweek dan ook met de titel ‘naaikamp’.
IMG_2706

Ik naaide een omkeerbare one-to-hug naar het patroon van Mind the whale. Een echte aanrader!

Daarnaast maakte ik 2 Aster-truien: een heerlijk lente-truitje dat ik haalde uit de special van la maison Victor die ik voor kerst kreeg. Top-cadeau!

DSC_0338

 

 

verder maakte ik een tweede zwarte versie van mijn lievelingskleed. Eentje om te dragen
op concerten.

Als laatste stikte ik een Valentina-top, ook uit dezelfde la maison Victor.
IMG_2712 (2).jpgBij mijn thuiskomst lagen mijn kledinglabeltjes in 2 formaten op mij te wachten. Helaas
iets te laat voor deze kledingstukken, maar er zullen er nog wel volgen in de toekomst :).

het werd productieve en fijne week boordevol plezier, al je ’t mij vraagt.

DSC_0141.jpg

3 gedachtes over “Naaikamp

Geef een reactie

