Ik trap gewoon door

Een hele tijd geleden kwam ik in contact met te Gek!?

Vanaf het eerste gesprek kwam dit project al ter sprake en ik was meteen gewonnen voor het concept.

Met als jaarthema psychose, werd er als vervolg op een vorig project (doorgetrapt) mensen met een psychotische kwetsbaarheid gekoppeld aan bekende kunstenaars.

Mijn ontmoeting viel door omstandigheden bijna in het water. Maar er werd wat geschoven, agenda’s werden opnieuw samen gelegd en samen gingen we aan de slag.

En toen was het zo ver: de opening van de tentoonstelling waar zij en ik intens samen naartoe gewerkt hadden.

Het resultaat van mijn proces, maar ook van heel wat andere duo’s, kan je nog tot 16 mei bekijken in de Leuvense Universiteitsbibliotheek, het Guislainmuseum in Gent en het modemuseum van Antwerpen.

Veel plezier!

Een gedachte over “Ik trap gewoon door

Geef een reactie

