Crowdfunding

Zoals jullie vast en zeker al weten, ben ik de laatste tijd veel bezig met het naaien van kledij en andere zaken.

Voorlopig werk ik vanuit mijn studio, maar ik droom al een tijdje van een eigen atelierruimte. Dagelijks probeer ik een aantal uur uit te trekken om te naaien waarbij ik steeds op zoek ga naar uitdagende projectjes.

Met mijn oud en simpel toestel bots ik steeds meer op de beperkingen van deze machine. Tijd voor een nieuw toestel dus, als ik verder wil kunnen evolueren.

Met mijn zelf ontworpen labeltjes en veel ambitie droom ik van een Singer Quantum om nog meer mensen blij te maken met mijn creaties.

Om dit te verwezenlijken, doe ik beroep op Crowdfunding.

Crowdfunding is een manier om via een concreet project geld in te zamelen. Hierbij zijn enkele dingen belangrijk:

  1. Het gaat om een alles-of-niets-principe. Als ik mijn vooropgestelde doel niet behaal, krijg je gewoon je geld teruggestort.
  2. De mensen die het project steunen lopen absoluut geen risico.
  3. Er zijn geen extra kosten aan een gift verbonden.
  4. Aan elke gift is een beloning verbonden.

Om dit alles te doen slagen, hoop ik zo veel mogelijk mensen te bereiken. Dit zal ik onder andere doen via een facebookpagina en mijn blog, maar ook jij kan mij helpen door mijn project te delen.

Ben je benieuwd? Of al overtuigd? Vraag je je af wat die beloningen dan exact zijn? Neem dan gerust een kijkje op mijn link.

Wil je wel steunen, maar vind je niets terug in de beloningen die ik voorstel? Stuur me dan gerust een mailtje!

(Tip: je kan de beloningen ook altijd gebruiken als geschenkje)

Duizend keer dank!

Geef een reactie

