Reserves 

Ik heb tegenwoordig het concentratievermogen van een vod. Geen dus. 

Lezen lukt me niet meer, zangoefeningen verknoei ik en zelfs tv kijken is moeilijk. 

Dit alles staat mijn ambitieuze stuk in de weg. 

Job niet gekregen? Niet erg!

Opleiding verderzetten? Doe maar niet!

Zanglessen? Liever niet! 

Het gevoel alsof niets meer lukt werkt behoorlijk deprimerend. Ik zit in mijn reserves. 

Waar dan dat exacte keerpunt zat tussen mijn duidelijk betere periode en dit, vind ik een moeilijke vraag. Al zou het wel fijn zijn deze te kunnen beantwoorden en dan met dat concrete element aan de slag te gaan. 

Er zijn verschillende factoren aanwezig: Ik slaap minder, heb meer last van achterdocht en kwam een nare persoon uit het verleden weer vaak tegen. Geen goede dingen, maar voor mij blijft het helaas weer een kip-ei-raadsel. 

Eén ding is zeker: ik moet nu voor mezelf zorgen. Genoeg slaap, veel rust, fijne contacten, ontspanning,… 

Dit weekend staat er dus niet veel op de planning. Een beetje naaien en blokkende vriendjes een bezoekje brengen. 

Omdat ik het mag van mezelf! 

Geef een reactie

